Veelgestelde vragen
1. Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellingen kunnen geplaatst worden op deze website, wanneer een product toevoegd wordt aan je winkelmand kan er vervolgens naar de winkelmand pagina genavigeerd worden om de bestelling te plaatsen. Bij het afrekenen moeten de betaalgegevens ingevuld worden waarna je direct bericht krijgt of de bestelling goed geplaatst is.
2. Hoe kan ik contact opnemen?
Wij zijn per telefoon & Email te bereiken. U kunt via de volgende pagina contact met ons opnemen: https://orkestbandjes.nl/contact/. Wij streven ernaar binnen 6 uur te reageren.
3. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Heeft u uw bestelling net verplaatst maar bent u toch nog van gedachte veranderd. Neem dan snel contact met ons op zodat wij uw bestelling tijdig kunnen annuleren.
4. Wat is de levertijd?
Na uw bestelling ontvangt u direct uw aankoop via email.
Ontvang ik een factuur?
Ja u ontvangt een factuur.