Veelgestelde vragen
1. Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellingen kunnen eenvoudig via onze website worden geplaatst. Voeg het gewenste product toe aan je winkelmandje en navigeer vervolgens naar de winkelmand pagina om je bestelling af te ronden. Tijdens het afrekenen vul je je betaalgegevens in, waarna je direct een bevestiging ontvangt of de bestelling succesvol is geplaatst.
2. Hoe kan ik contact opnemen?
Wij van orkestbandjes.nl zijn telefonisch en per e-mail te bereiken. Je kunt via de volgende pagina contact met ons opnemen voor verdere vragen: www.orkestbandjes.nl/contact/.
3. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, houd er rekening mee dat annuleren in de meeste gevallen niet mogelijk is, omdat het om digitale producten gaat die direct geleverd worden na aankoop. Zodra de bestanden zijn verzonden, kan de bestelling niet meer geannuleerd of geretourneerd worden.
4. Wat is de levertijd?
Na je bestelling ontvang je direct je aankoop via e-mail. In de meeste gevallen gebeurt dit binnen enkele minuten, zodat je vrijwel direct kunt genieten van je orkestbandjes. Controleer bij uitblijven van de e-mail ook even je spamfolder voor de zekerheid.
5. Ontvang ik een factuur?
Ja, je ontvangt een factuur. Zodra je bestelling is afgerond, ontvang je automatisch een factuur per e-mail. Deze factuur bevat alle gegevens van uw aankoop.